Fixer in Older Neighborhood
Chip and Jo take their clients on a tour through the established Western Hills neighborhood of Waco, TX, near Lake Waco. The couple hopes to find a property with plenty of bedrooms for the entire family, an open floor plan and a nice yard for the kids.