Operation Mean Streets
In Boston, the violence of El Salvadorian gang MS13 is spreading like a virus. Special Agent Jeff Wood is the head of the FBI’s North Shore Gang Taskforce and faces a battle of wits and wills to put an end to MS13’s violence in his city.