What Are You Doing Here?
Pedro arrives in the Dominican Republic and confronts Chantel about lying to him. Lidia suggests herself as a mediator between Pedro and Chantel. Chantel continues to keep her family in the dark. Pedro and Nicole attempt to mend their relationship.