Ford Autos, Trek Bikes, Chris Craft Boats
The Ford factory outside Dearborn is highly efficient and flexible plant, cranking out multiple car models. Trek Bicycle in Waterloo merges engineering and design to turn giant carbon sheets into bicycles.