Beyond Repair
Twenty-six-year-old blonde beauty Leah Ward brings sparkle back into the eyes of 40-year-old divorcee and entrepreneur Ejaz Ahmad, but when he disappears only months later, his young son leads the path to a grisly discovery and murder.