Don't Tell Mom the Babysitter Is Dad
With growing concerns about Diez's head, Karen takes him and Dior to LA for a checkup. Deon has his hands full running daddy day care as he attempts to homeschool and renovate the backyard while Karen is gone. GG reveals she's having more health issues.