It's Not All Mai Tais and Yahtzee
A loose pot turns into a half-ton wrecking ball on the Kodiak while a crewman on the Seabrooke is nearly crushed by ice. On the Cornelia Marie, the new skipper courts mutiny with a move to untested fishing grounds.