All on the Line
Sig makes an ambitious deal for 25 tons of live king crab. As Mandy hits the docks to buy a new boat, Sig and Jake scramble to the Russian line to find the migrating hoard. But when Jake gets a line in his own prop, he must find a diver to save his shaft.