Secrets of the Santa Cruz Mountains
When 19-year-old Linda Jozavich vanishes from work one night in 1979, it just doesn't make sense to her Santa Cruz community. Years later, the murder of another local teen, Lois Sigala, sends investigators a step closer to solving Linda's case.