The holiday fun erupts with the Froger family. The men build a swimming pool, while René and daughter Natascha provide a tasty snack board.
The Froger family is traveling to the Black Forest, where they are is staying at an authentic German farm. The farm serves as their base for various fun, exciting and unforgettable activities. Always infused with the characteristic Froger humour.