Revved Up Like a Deuce
Wayne sets his sights on the "unicorn" of Ford finds, an intact and highly coveted Deuce, a 1932 Ford Roadster. Plus, the crew uncovers a soggy surprise in a 1973 BMW 3.0 CSi, and an early electric car comes out of hiding after more than 50 years.