(AC) Ace in the Hole
Wayne is in Virginia to help sell two roadsters, an impeccable '58 AC Ace Bristol fresh from an eight-year restoration and a coveted Series 1 '67 Jaguar XKE. In California, a '68 Toyota Corona makes an unforgettable impression.