Mountaintop Retreat
The Barnwood Builders travel to Eagle Rock, Virginia, to build a spectacular dogtrot cabin in the Blue Ridge Mountains. Tim Rose travels to Halifax, Virginia, to see the finished log cabin they built five years earlier at the Springfield Distillery.