Posthaste in a Shirtwaist
Tamara renovates a 1908 Shirtwaist home that was abandoned by the previous renovator. She refurbishes original corbels for the walls and builds a custom range hood for the open plan kitchen. Later, she creates a charming den using wainscoting and tile.