Mirror, Mirror on the Bathroom Wall
Tamara tackles a 1905 Kansas City Shirtwaist. She doubles the size of the walk-in closet and enlarges the master suite, but her hopes of updating the home's bedrooms start to sink when her contractor discovers a leak.