Dance With Me
Father of three, Ramon Sosa, builds a successful boxing gym in Texas, coaching a slew of hotshot young fighters. When sultry Maria “Lulu” Dorantes dances into Ramon’s life, he feels like the luckiest man alive -- until someone marks him for murder.