The Hare and the Sprout
After saving their world from Scarab, Fionna and Cake attempt to find a place for themselves in it while helping their friends make a home out of an abandoned lot. Back in Ooo, Huntress Wizard makes a shocking discovery -- and turns to Simon for help.