Lust at First Sight
Syngin and Tania break the news of their split to her family. Steph overshares on a first date. Jesse's rudeness on their first date leaves Jeniffer disappointed. Natalie hasn't told Johnny she's still married. Debbie's blind date leaves her in tears.