I Do and I Don't Know
Syngin considers going home. Mursel feels he made a mistake. Mike consults a lawyer. Angela rethinks a Nigerian wedding. Jasmin and Blake's families meet. Stephanie makes Anny an offer. Michael and Juliana and Emily and Sasha reach their wedding days.