Second Thoughts
Andrei confronts Elizabeth's sister, and Nicole returns from Morocco. Then, Annie decides if she'll stay in the US, and Aika meets Josh's mom before their Vegas wedding. Also, there is a shocking reveal for Molly and Luis.