Stronger Together
Robert and Anny have a gender reveal. Corey and Evelin are fighting in Ecuador. Tim and Veronica co-parent at home. Nicole is trapped in New York while her mom, Lidia, is alone in the Dominican Republic, and Abby quarantines with her new husband Louis.