Never Have I Ever
Daniel is worried that Amber is creating chaos in his life, while Amber seeks out reassurance. Aryanna and Sherlon's date night takes a turn. At dinner, Key is still reeling from Mark's ultimatum. Martine confronts Steven about a suspicious text.