B90 Strikes Back!: Can't Buy Me Love
David reveals his secret to wooing Ukrainian women. Darcey sets the record straight on Tom's weight loss. Erika's parents join her for an awkward family viewing. Ed and Rose reveal what happened when they spent the night apart in Manilla.