Recipe for Disaster
Dr. Smith holds an all-sibling weigh-in appointment, and the moment of truth is a tough pill to swallow for some. With her recent makeover, Amy looks ahead to her new life. Tammy and Amanda's long-running sibling feud reaches new heights.