Soof 2
Despite having had marriage counselling Soof and Kasper break up. Soof then meets the handsome chef Bauke who sees her as she really is.
Despite having had marriage counselling Soof and Kasper break up. Soof then meets the handsome chef Bauke who sees her as she really is: as the sexy, funny and beautiful Soof. But is he really the answer to her marital problems?