Anyone But You
Glen Powell and Sydney Sweeney star as two single people whose initial attraction quickly turns sour... until they have to pretend to be a couple.
Sydney Sweeney and Glenn Powell are Bea and Ben, two single people whose initial attraction quickly turns sour after their first date. When they meet again at a wedding, they do what any two mature adults would do: pretend to be a couple.