Coffee Chiffon Cake
Zoë menganjurkan keraian bagi menghormati mentornya, Sue Zelickson, wanita pertama dunia kulinari Twin Cities. Sebagai penanda majlis,, Zoë membuat kek sifon yang hebat dan bertingkat yang dipadukan dengan kopi dan gula-gula sarang lebah.