Teacher, Burial, Collaborative Problems
Wyatt mempertimbangkan kekurangan dana untuk guru Amerika, mencari sudut baharu dalam kitaran hidup dan menyimpulkan polisi ujian lama dengan pendekatan unik sesebuah komuniti.