Witness: Rio
Di Rio de Janeiro, bandar itu lumpuh akibat perang antara geng dadah dan polis, Eros Hoagland melakukan pencarian kerana banyak mayat disembunyikan di dalam kawasan sesak dan berbahaya di sana.