Casanova Con Man
Brooklin adalah ibu tunggal dari keluarga Australia yang terkenal ketika bertemu dengan lelaki kacak dalam talian. Walaupun banyak petanda buruk, dia berkahwin dengan Paul Carter dan akhirnya terasing daripada keluarga dan di ambang keruntuhan kewangan.