Scott's VW Campervan
Penjual kereta hebat Mike Brewer bekerjasama dengan mekanik pelbagai kemahiran untuk menjalankan misinya yang paling sukar: untuk membantu peminat kereta malang menukar kereta lama mereka dengan kereta impian mereka.