Mi-so dan Sung-yeon semakin rapat disebabkan memori lalu. Young-jun memerhatikan mereka. Mi-so menyertai kursus bersama pekerja. Semuanya seronok sehinggalah Young-jun tiba-tiba muncul! Semua pekerja huru-hara.