Virtual Hitchhiking
Selama bertahun-tahun, penduduk tempatan takut dengan lebuh raya yang terkenal dengan kehilangan. Seorang remaja hilang selepas bertemu seseorang dalam talian, polis menemui pemangsa yang jauh lebih berbahaya, pembunuh bersiri yang berkeliaran bebas.