We Have History Together
Stefan dan Damon menyertai kumpulan sokongan pengurusan kemarahan untuk mencari mangsa seterusnya. Sybil masih hidup dan mengajar sekumpulan pelajar sekolah menengah yang kemudiannya dipergunakan untuk menggesa Caroline mencari artifak sejarah.