Before Sunset
Klaus bertindak atas niatnya untuk meninggalkan bandar bersama Elena tapi mendapat tentangan daripada musuh baru yang mengejutkan. Damon dan Stefan mempunyai perbualan yang mengejutkan tentang masa depan.