A New Place Like Home
Satu pasangan suka kejiranan tempat mereka besarkan tiga anak, tetapi mereka jemu dengan rumah mereka selama lebih 20 tahun. Lyndsay dan Leslie membantu membimbing keputusan sama ada mengemas kini rumah mereka sekarang, atau memulakan pembinaan baru.