Miami Sweets
Ada satu tempat cantik di Miami, Negeri Sinaran Mentari, The Salty Donut bangga dengan donat brioche 24 jam dengan pelbagai hiasan menarik mereka. Manakala, L.A. Sweetz hidang kek cawan ala Latin, termasuklah margarita masam.