Summer Road Trip to Stunning
Kembara musim panas berakhir apabila Retta menobatkan Rumah Terburuk di Amerika! Kemudian tiba masanya untuk ubah, dengan Alison Victoria dari HGTV mengetuai menukar rumah mimpi ngeri menjadi rumah impianpemiliknya.