The Greatest Love
Davis McAlary gagal untuk menandatangani Sugar Boy Crawford untuk persembahan operanya, tetapi Delmond Lambreaux meminta bapanya untuk mendapatkan pembantu dari Klinik Ahli Muzik New Orleans.