The Travelog: Hyoyeon and Sunny in Qatar
Hyoyeon dan Sunny dari kumpulan gadis K-pop terkemuka Korea, Girl's Generation, memulakan perayaan di Qatar! Mereka mengalami keindahan Timur Tengah, merasai hidangan lazat, malah mempamerkan EDM di tengah-tengah hab seni dan budaya Islam.