Gelak Tawa Keluarga
Tom ignores Jerry for a feline diva's attention, and Jerry gets his revenge. Tom chases Jerry into an abandoned house and both endure a rickety ride. Jerry is jealous of Tom's magic show, so he sets out to ruin Tom's act.