Tom-Fu
Bila Jerry ketuk Tom hingga pengsan, Tom bangun dan menjadi mahaguru kung-fu. Sekarang, Jerry, Tuffy dan Spike terpaksa cari jalan untuk pulihkan Tom kalau mereka tak nak kena belasah. Masalahnya, siapa yang boleh dekati dia?