Everybody Pays
Apabila Jake membantu mendedahkan musuh dalam Chihara-Kai, dia mesti mempertimbangkan risiko menerima bantuan daripada Ishida. Samantha cuba menangani masalah Matsuo. Pengambilan Sato berakhir dengan pengajaran yang menghancurkan dalam kesetiaan.