Seed of Hellspawn
Selepas Cog mendedahkan kuasa selubungnya, Spawn berubah bentuk menjadi manusia untuk melawat Wanda. Twitch yang baru pulih mendapati ingatannya kabur. Terry dan Richard Sullivan cuba mendedahkan urusan CIA jahat Wynn.