Juara Superbowl dan pelagak ngeri wanita profesional dan bintang “American Ninja Warrior” kembali dengan empat pesaing untuk peluang terakhir mereka. Para pesaing perlu beradu dalam cabaran tiga hala baru sebelum lawan Titan semasa di Gunung Olympus.