Desperately Seeking Susan
Blaire meyakinkan Matty dan Susan menerima Ted sebagai ahli terapi perkahwinan mereka. Usai sesi, Ted, John dan Blaire menggalakkan Susan mengejar kerjaya yang lama ditinggalkan.