The Innocents
Ejen ATF Richard Boehning mendedahkan pembunuhan angkara kumpulan ketuanan kulit putih paling ganas di A.S., Aryan Brotherhood of Texas. Selain itu, temu bual dengan bekas ahli ABT Dale Jameton yang dihukum mati di atas pembunuhan Breanna Taylor.