#THINMAN
Sam dan Dean menyiasat tentang kematian seorang gadis yang mungkin berkaitan dengan hantu. Akhirnya mereka bertemu Harry dan Ed, dua ahli kuasa ghaib yang turut menyiasat kes itu.