The Man Who Would Be King
Castel beritahu Sam, Dean dan Bobby tentang perang di syurga dan sebab dia dan Raphael bermusuh. Tapi Bobby percaya Castiel menyembunyikan sesuatu, tapi Dean enggan mempercayainya.