Twigs & Twine & Tasha Banes
Sam dan Dean bantu Alicia Banes dan kembarnya, Max cari ibu mereka yang hilang ketika memburu ahli sihir yang hebat. Mary mula meragui Lelaki Persuratan Inggeris.